Wat kan Uitbijter voor u doen?

  • Advisering over het opzetten van onderzoek naar de effectiviteit van uw media- en marketinginspanningen. Do’s en don’ts.
  • (Her)analyse en modellering van effectonderzoek.
  • Secundaire opinie over campagne effectonderzoek. Als dit de cijfers zijn, wat is dan de beste strategie?
  • Meer rendement halen uit beschikbare data en onderzoek binnen uw bedrijf. Wat zijn de meest bruikbare dashboards voor mijn onderneming?
  • Cursussen en lezingen over: Big Data, Media Bereiksonderzoek, Media Effectonderzoek, Behavioral Advertising, Neuromarketing en De (on)meetbaarheid van online advertising.

Big Data

Sandy Pentland van het MIT gebruikt Big Data om bedrijven, maar ook steden beter te laten functioneren. Het draait om persoonlijke communicatie. Lees meer.
 
 

Online onzichtbaar

De helft van de online advertising komt geen mens onder ogen, maar wordt wel keihard afgerekend. Adblockers zijn niet het probleem. Lees meer.
 
 

Voodoo marketing

Is neuromarketing en ‘behavioural advertising’ onethisch? Of is het gewoon een andere vorm van verleiden met reclame? Kijk hier.
 
 

Cursus Behavioural Economics

Hoe denkt uw klant? En hoe geef je hem of haar een zetje in de goede richting? In twee uur op de hoogte van de nieuwste inzichten. Schrijf u hier in!