Een mediabureau koopt reclameruimte in voor adverteerders. In de Kobalt burelen doen de aanbieders van reclameruimte hun best om te laten zien wat ze allemaal in huis hebben. Overal hangen TV schermen. Er zijn rekken met kranten, met tijdschriften en met ansichtkaarten. Op de parkeerplaats staat ons eigen bushokje (Handig voor de rokers). En we hebben toiletreclame. Geen reclame zo effectief als die in het kleinste kamertje. De natuur moet zijn loop hebben. Als je er toch staat of zit kun je niet anders dan de reclame voor je neus bekijken. Laatst had de betreffende exploitant een WC-poster opgehangen waarop ze zichzelf afficheren als het toonbeeld van “out of the box” denken. “Out of the box” denken is één van de meest succesvolle clichés van het moment. Je kunt er prijzen mee winnen. In media is “out of the box” alles wat geen TV is. Alles behalve de kijkdoos, zeg maar. In een wat bredere context staat het voor elke campagne die buiten de gebaande paden treedt. Op wikipedia wordt bij “thinking outside the box” gerefereerd aan de klassieke 9-stippen puzzel (http://en.wikipedia.org/wiki/Outside_the_box). Verbind alle 9 stippen met elkaar door vier rechte lijnen te trekken zonder je pen van het papier te halen. Denk “outside the box”! Overigens, als er één mediumtype NIET buiten de doos is, is het wel toiletreclame.